Поддръжка
Поддръжката на софтуера, техническата му изправност и възможността за безпроблемна работа са от ключово значение и приоритет за нас.
Ето защо сме осигурили лесен достъп до нашия технически отдел за своевременна намеса при необходимост.
Дистанционно
обслужване
Нашата Ticket система е дистанционна форма на контакт с отдел поддръжка. При въпроси и необходимост от съдействие нашият технически отдел е на разположение, като ще Ви предостави подробна обратна връзка.
ВЛЕЗТЕ В СИСТЕМАТА ОТ ТУК
Интеграция
Какви са етапите на интеграцията?
Етапите могат да бъдат различни в зависимост от бизнес процесите във Вашата организация и необходимостта от интеграция с различни ERP/CRM системи.
Основните стъпки през, които се минава са следните:
Доставка и монтаж на GPS оборудване;
Обучение на служителите;
Настройки и първоначално зареждане на данни;
Стартиране на пилотно използване на ZiGO
Допълнителни настройки;
Стартиране с реална експлоатация;
Колко време отнема интеграцията?
Всеки процес на интеграция е уникален и варира според сложността и мащаба на Вашата дейност.
Зависи, както от броя автомобили, с които оперирате, така и от специфичните настройки и разработки, от които може да се нуждае Вашия бизнес. Средно интеграцията отнема между 1 и 5 седмици.
Обучение
За ваше удобствство техническият ни отдел е на разположение да осигури целодневен курс на обучение за работа със софтуера.
За повече информация се свържете с нас на: